21-03-2014

Wie wil proefhaken ... Babydeken met beren

Het dekentje is nog niet af en de werkwijze moet ik nog voort een stuk uittypen ...  maar door het gesukkel met mijn schouder (beginnen nu met infiltraties gedurende enkele weken)  wou ik toch niet meer wachten om twee proefhaaksters te vragen voor het patroon uit te testen

Dus welke 2 dames willen dit beren dekentje uittesten ?  

Je bent uiteraard niet verplicht om een heel deken te maken,
 4 stukken minimum Moeder en Vader beer + 2 kleintjes

Na het testen zal dit patroon ook worden verkocht in onze webwinkel CREADIVA

Ook zou ik graag de vorderingen volgen op jullie blog ...

Zie jullie reacties tegemoet !!

Alvast een fijne dag nog

Diane





8 opmerkingen:

  1. Wat een super schattige deken!! Ik zou heb graag voor je proefhaken.

    Groetjes Renske
    http://renskecreatief.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me leuk.
    In hoeveel tijd moet het af zijn?
    Met twee baby's op komst in de familie is dit natuurlijk prachtig!
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moet niet op 1 week af zijn hoor , liefst op ca 3 weken voor de 4 stukken

      Verwijderen
  3. Ik wil me er graag voor op geven, want wat ziet het er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig dekentje... zou het wel zien zitten om dat te mogen proefhaken.
    grtjs
    Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo CreaDiva, met veel plezier zou ik voor je proefjaren aan de berendeken! Wil je weten hoe ik haak? Bezoek mijn blog, www.puijttenbroek.blogspot.nl
    Lieve haakgroetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. en mijn lieve echtgenoot heeft mij zopas de nummer doorgegeven

    Het werden Petra en Renske die het proefhaken mogen doen, je kan de vorderingen volgen op hun blog

    Ben nu al benieuwd hoe ze gaan worden !

    Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Joepie!!!! Helemaal blij dat ik de beertje mag haken. Renske jij ook gefeliciteerd. Eerst deze week nog een paar nachtdiensten draaien, weekend verjaardag dochterlief en vanaf volgende week gaat hij "de lucht in" de proef berendeken. Super wat heb ik hier een zin in ;-)

    BeantwoordenVerwijderen