26-05-2013

Kermit de Kikker tasje

Wie kent hem niet ?! Kermit de kikker... Was al een tijd geleden dat ik nog een tasje heb gemaakt !  Kermit vond ik wel een uitdaging voor een tasje en HIER is hij dan ...

Hij is geboren na 9 uur zwoegen (grapje hoor) .....  en wil niet zeggen hoe lang het heeft geduurd voor ik zijn pootjes goed genoeg vond , maar hij is dan toch nog vandaag af geraakt ....

Vinden jullie hem ook geslaagd  ?




Nu nog eentje maken kan ik het patroon laten testen ....

groetjes 

Diane 

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk tasje is dat geworden. Mocht je nog een tester zoeken dan wil ik dat wel voor je doen hoor.

    Groetjes Diane (ja, sorry maar ik heet ook Diane)
    http://crealiertje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook heel mooi, ik wil je ook helpen in het testen hoor...
    Leuk dat je kwam linken bij ikblogjijblogt, wees vrij om dat maandag weer te gaan doen,
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen