30-03-2013

Russische Spiraal Patroon uit te testen

En pracht van een sieraad  deze Russiche  Spiraal !

Het patroon  is klaar om te worden uitgetest

Wil jij of iemand die je kent deze  halsketting maken, laat het ons hier weten !

We sturen je de patroon per mail door
Indien je niet wil dat je email adres hier komt stuur ons dan bericht naar info@creadiva.be 

Hiervoor werden Miyuki of Toho kralen gebruikt en C-lon draad of Fireline
Moest je deze niet hebben maar wil je toch het  patroon testen,
 in onze webwinkel kan je dit materiaal vinden 






Alvast fijne Pasen 

Groetjes
Valerie 

 


3 opmerkingen:

  1. ik zal eens even checken bij iemand

    heel erg mooi ♥
    lieve groet jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een beauty zeg ♥
    Lieve groet hester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk, had van de week idd al effe deze site gecheckt.
    Ben nu aan het armbandjes knopen met de weitasknoop wordt ook erg grappig.
    foto s binnenkort op mijn blog. (creaplien)
    Maar het lijkt me wel leuk om te testen.
    dus hier mijn e mail paulienbos@hetnet.nl
    ps. leuk dat je mij volgt
    een paasgroet van Paulien

    BeantwoordenVerwijderen